
Zwroty i reklamacje
Zwroty (Odstąpienie od umowy)
Masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki, aby zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny.
Aby zwrócić produkt, napisz do nas: biuroadkor@gmail.com lub wypełnij formularz zwrotu.
Produkt odeślij w stanie niepogorszonym, w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu z kompletem akcesoriów (zalecenie, nie warunek).
Koszt odesłania pokrywa Kupujący, chyba że zwrot dotyczy reklamacji (wada towaru).
Kiedy zwrot nie jest możliwy?
Prawo do zwrotu nie obejmuje m.in.:
towarów wykonanych na indywidualne zamówienie;
produktów szybko psujących się lub z krótkim terminem przydatności;
towarów zapieczętowanych, których po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych;
gratisów i produktów z promocji typu 1+1 gratis;
oprogramowania i nagrań po otwarciu opakowania.
Reklamacje (Rękojmia i gwarancja)
Wszystkie produkty objęte są rękojmią zgodnie z Kodeksem cywilnym.
Reklamację zgłoś e-mailem: biuroadkor@gmail.com – opisz problem i dołącz zdjęcia/film.
Po uznaniu reklamacji wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni.
