GWARANCJA I ZWROTY
GWARANCJA I ZWROTY
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Prawo do odstąpienia od umowy dotyczy również świadczenia usług drogą elektroniczną, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. W celu skorzystania z tego prawa wystarczy wysłać oświadczenie przed upływem terminu.
Akcesoria i dodatki – Akcesoria i dodatki muszą być zwracane ROZPAKOWANE. W przypadku śladów rozbioru i prób wtórnego pakowania (dotyczy to w szczególności opakowań polietylenowych lub blistrów) towar nie podlega zwrotowi. Najlepszym sposobem na uniknięcie komplikacji w przyszłości jest sprawdzenie towaru w obecności kuriera lub kierownika firmy kurierskiej.
Jeżeli towar został dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, należy go sprawdzić w obecności pracownika serwisu przy odbiorze towaru.
Warunki wymiany/zwrotu towaru o nieodpowiedniej jakości
W razie stwierdzenia wady w ustalonym okresie rękojmi Konsument ma prawo żądać:
proporcjonalna obniżka ceny;
bezpłatne usunięcie wad produktu w rozsądnym terminie;
zwrot kosztów usunięcia wad produktu.
Wymagania konsumenta przewidziane w tym artykule nie mogą zostać spełnione, jeżeli sprzedawca, producent (przedsiębiorca spełniający wymagania konsumenta, o którym mowa w pierwszej części tego artykułu) udowodni, że wady produktu powstały w wyniku naruszenia przez konsumenta zasady korzystania z produktu lub jego przechowywania. Konsument ma prawo uczestniczyć w kontroli jakości towaru osobiście lub za pośrednictwem swojego przedstawiciela.
Pełny i aktualny tekst wydania ustawy o ochronie praw konsumentów.